Running
No Doubt / Rock Steady


Run
Running all the time
Running to the future
With you right by my side

Me
I'm the one you chose
Out of all the people
You wanted me the most
I'm so sorry that I'm falling
Help me up lets keep on running
Don't let me fall out of love


Chorus:
Running, running
As fast as we can
I really hope you make it
(Do you think we'll make it?)
We're running
Keep holding my hand
It's so we don't get separated

Be
Be the one I need
Be the one I trust most
Don't stop inspiring me
Sometimes it's hard to keep on running
We work so much to keep it going
Don't make me want to give up

Repeat chorus twice

(The future#)

Repeat chorus





------------------------

2003年愛上的歌

很喜歡前奏
像下雨天 雨點滴滴答答
也很像古早電玩的配樂 XD

在廣播聽到好多次
一直不知道是誰唱的
直到有一天 在啾卡的/你的車子後座
聽到

問了你 你馬上回答No Doubt
並表示你很喜歡這首歌
其實我超喜歡這首歌的
但是我當時覺得如果我說我也喜歡
實在是有點做作又假仙
(為什麼我當時這麼想呢?)

所以我馬上表示我聽到很多次
只是不知道歌名
不過你馬上說了沒關係
像是很了解似的

非常感動....
不管到底是不是。



你現在在地球的對面作什麼呢?
應該是早起吃早餐吧
你說過 喜歡早上早起悠閒的感覺
我想 這種感覺
我應該還得過很久才能做到....
畢竟每天早上都跟打仗一樣地出門 @@"

I miss u!
arrow
arrow
    全站熱搜

    ichi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()